Transport si retururi
Comanda ferma/confirmata reprezinta comanda in urma careia clientul primeste un e-mail de instiintare si clientul completeaza toate datele de identificare din formularul de pe acest site.
Livrarile se fac de Luni pana Vineri intre orele 09:00 - 17:00, exclusiv sarbatorile legale.
Livrarea produselor se face prin curier rapid si este 16 LEI sau GRATUITA pentru comenzi > 170RON.
Livrarea produselor se poate face intr-un interval minim de 12 ore si maxim 5 zile, uzual 1-2 zile lucratoare daca toate produsele sunt pe stoc sau in stoc la furnizori, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (termen de livrare, stocuri, preturi). Pentru produsele speciale din import ce se aduc numai pe baza de comanda, livrarea poate dura minim 5 zile lucratoare. Facem tot posibilul pentru a scurta intervalele de livrare prin asigurarea unui stoc permanent si un sistem performant de gestionare a comenzilor.
Returnarea produselor
Conform legislatiei in vigoare, returnarea produselor se poate face in termen de maxim 14 zile lucratoare de la livrare. Conform OUG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, notificand in scris, la adresa de email: contact@skinpriority.ro, sau prin posta ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 alin. 1).
Descarca aici formularul de retragere.
Taxele postale de restituire a produselor cad in sarcina cumparatorului. Contravaloarea marfii returnate va fi virata în termen de maxim 10 de zile lucrătoare, în contul dumneavoastră bancar.
Colete ce prezinta deteriorari - pentru produsele ce sunt sparte sau prezinta deteriorari vizibile la sosirea coletului, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site - in cazul in care produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra,(are un miros ranced sau termen de valabilitate expirat) puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. In cazul in care se solicita inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Skin Priority.
ATENTIE! In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
In caz de retur, plata contravalorii produselor se achita prin transfer bancar, catre client, in baza informatiilor furnizate in formularul de retur sau prin email la contact@skinpriority.ro