Intrebari frecvente
Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, Skin Priority (skinpriority.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.
Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Puteti plasa comanda pentru produsul respectiv, iar un operator va lua legatura cu dvs. si va comunica timpul aproximativ de livrare a comenzii. Odata ce ati agreat un timp de livrare, comanda va prelua cursul obisnuit (de regula durata de asteptare pentru produsele care nu sunt pe stoc este de 3-5 zile lucratoare).
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.
As dori sa ridic comanda de la sediu si sa efectuez plata acolo. Cum trebuie sa procedez ?
Atentie! aceasta optiune este valabila numai pentru zona Bucuresti.
1. Plasati comanda normal, la plata alegeti - plata la sediu, iar la metoda de transport - ridicare sediu.
2. In momentul prelucrarii comenzii, un operator va lua legatura cu dvs si va da informatii despre disponibilitatea coletului, va stabili cu dvs un timp optim de preluare. Locatia este zona Budapesta - Tineretului, sector 4, Bucuresti.